keskiviikko 1. heinäkuuta 2015

Työssäoppimassa Dynactilla

Opiskelen matkailualaa ja minua kiinnosti kovasti päästä kesäharjoitteluun johonkin todella erilaiseen paikkaan.
Olen erityisen kiinnostunut luonto- ja maaseutumatkailusta. Koulussa tutustuimme enimmäkseen kuitenkin tavanomaisempiin matkailualan yrityksiin.
Onnekseni kuitenkin pienen haeskelun jälkeen törmäsin netissä Dynactiin, ja pääsin tutustumaan heidän toimintaansa kesän ajaksi.

Olen jo päässyt näkemään ja kokemaan kaikenlaista mitä en ole aikaisemmin edes kuvitellut.
Paljon olen oppinut uusia asioita: lajitaitoja, turvallisuutta, varusteita, asiakaspalvelua hyvin erilaisissa olosuhteissa, myyntitaitoja, verkostoitumista, paljon erilaisia käytännön asioita ym...  eli monipuolisesti kaikenlaista.
Olen päässyt tutustumaan mielenkiintoisiin ihmisiin sekä paikkoihin.
Lajeista olen kokeillut kalliokiipeilyä sekä melontaa.




Kokeilin kiipeilyä ensimmäisen kerran Hollolassa Harmionkalliolla, ja se oli aika jännittävää mutta todella mukavaa kuitenkin loppujen lopuksi.
Tossut pitivät yllättävän hyvin seinällä ja alaspäinkään tuleminen ei ollut niin pelottavaa kun oli ensin kiivennyt itse ylös :)
Kiipeilyssä on todella paljon turvallisuuteen liittyviä muistettavia asioita, ja varsinkin ryhmän kanssa täytyy olla todella tarkkana.




Melontaa olin harjoittelemassa Sulkavalla Oravareitillä, ja kokemus oli todella hieno. Alkuun meinasi olla vaan vähän liiankin jännää, koska en ollut melonut kajakkia koskaan aiemmin, ja vain kerran aikaisemmin kokeillut melomista ylipäätään.
Melontaankin liittyy paljon kaikenlaista mitä ei ole tullut edes ajatelleeksi, ja oli todella hienoa kuinka perusteellisesti turvallisuusasiat käytiin läpi kurssilla.

Ulkona on mukavaa puuhailla kaikenlaista, varsinkin näin kesällä :)
Kiipeilyä ja melontaa voin kyllä suositella lämpimästi kaikille kiinnostuneille.
Iloista kesän jatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti